۱۳۹۲ دی ۲, دوشنبه

Badghelegh ‏@Feri_bad از تویترم

  1. همیشه تیشرت و اسپورت می پوشم. امروز با پیراهن و شلوار جین رفتم.همکارام می گفتن خبریه؟ اگه با شلوار پارچه ی رفته بودم حتما فکر میکردن داماد شدم
  2. غروب جمعه رفتیم تیاتر . بعدش کنسرت زیرزمینی. بعدش پیتزا خاتون.
  3. صبحانه حلیم دادم، پنکیک گرفتم. خروس همسایه، اردکه
  4. امشب شام زود نمی خورم. شاید کسی دعوتم کرد
  5. اومدم خونه، بوی عطر میاد.
  6. همه افرادی که صبح زود اومدن فرودگاه امام، دارن در مورد کله پاچه خوردنِ بعدش حرف میزنند. بهترین شغل، کله پزی نزدیک فرودگاه
  7. امشب دلم ميخواد تا فردا توئیت کنم من! زيباترين جامه هايم را بپوشم من!

  8. بهترین کادو، کیف و جاسوئیچی است. هر روز باهاش سر و کار دارید. پس یادش همیشه همراهتونه. همراهی بهترین 
    است
  9. آیا افراد هات و کول، یکدیگر را خنثی می کنند؟!
  10. مقدار مصرف یخ، رابطه مستقیم با میزان خوشگذرونی دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر