۱۳۹۲ مرداد ۸, سه‌شنبه

بیگ دماغ ایسم

مژده به دارندگان دماغ گنده و بزرگ
این داستان از اونجایی شروع شد که عمل زیبایی بینی در این مملکت آریایی به شدت مقبول واقع شد و مردان و برادران ، زنان و خواهران همگی دسته جمعی به جای رفتن به زیارت، به زیر تیغ جراحی رفتند و ترانه ی پارسال همه دست جمعی رفته بودیم زیارت، جواد شد.
حکایت در دنیای مجازی به گونه ای دیگر است. انتخاب عکس های خوش دماغ از زاویه مناسب بین میلیارد ها عکس و آپلود کردن آن در فسی بوک و اینستاگرام و هجوم لایک های گمراه شده . حتی کار به جایی رسیده که در ارتباطات تصویری نظیر اسکایپ و تانگو ... اول مدل و زاویه دماغ تنظیم، سپس ارتباط برقرار میشود. که به زیان ساده میشود،خود داف پنداری زنان و برد پیت پنداری آقایان.
در این چند روز به تک بودن دماغ خود پی برده ام. اما چیزی که من را به حیرت واداشته، سایز و مدل بینی هاست. نمیدونم چطور توضیح بدم. یعنی نمایان شدن مغز سر ازحفره بینی، واقعا زیباست؟! دماغ مایکل جکسون هم اشتباهی بود و ادعایی نداشت. فکر نمکنید با رسیدن به سن های بالاتر چه قیافه مسخره ای پیدا میکنید!
اینجاست که خوش دماغان حرف اول را میزنند و در جنگ طبیعت و بقا، گوی سبقت و جذابیت را می برنند. مثال این داستان هم دماغ آقای صدا، ابی است که با بالا رفتن سن و سال، یکی از خوش تیپ های روزگار شده است. روزی را می بینم که عمل پیوند دماغ، مد و متداول شود و مانند لب و سینه ها، دماغ خود را بزرگ کنند.

پ. ن:
1. در دورانی که از جوش های بلوغ رهایی پیدا کرده و تازه متوجه دماغ ام شده بودم، دوستی داشتم که خیلی جدی بهم میگفت که اگه عمل کرده بودی، هیچ وقت باهات دوست نمیشدم. باران رحمت سزاوارش.
2. دماق، اشتباه است.
3. همانگونه که به غذای شور، خوش نمک گفته میشود، به دماغ بزرگ هم خوش دماغ بگویید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر